توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سامانه ترمینال تبلیغات منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سامانه آنلاین ترمینال تبلیغات، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است(پر کردن صحیح موارد ثبت نام و مشخصات الزامی است)، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سامانه آنلاین ترمینال تبلیغات اقدام کند.

همچنین از آنجا که سامانه ترمینال تبلیغات یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده
محصولات و خدمات ارائه شده در سامانه آنلاین ترمینال تبلیغات بدون واسطه به شما عرضه می شود.

روش پرداخت

پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟

پرداخت با درگاه بانکی امن ، با تمام کارت های عضو شتاب. 

کاربران عزیز سامانه ترمینال تبلیغات می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با تمام کارت های عضو شتاب امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز دوم (رمز پویا) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

۳- کد CVV2
این کد عدد ۳رقمی و ۴رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

۴- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

روند استرداد وجه
در صورت انصراف از خرید و یا تایید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به حساب شخص خریدار واریز می گردد لازم به ذکر است وجه فقط به حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می شود.

رسیدگی به شکایات و ثبت شکایت

مشتریان محترم می توانند در صورت نیاز به ثبت شکایات و یا پیگیری شکایات از طریق:

ایمیل info@terminalads.com یا شماره تماس 91017077-021 و یا فرم صفحه ی تماس با ما اقدام نمایند.

قوانین و مقررات
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است.

به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش گذاری میدهد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی خدمات موجود در سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، محفوظ است. حسابداری در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

رعایت حریم شخصی
ترمینال تبلیغات با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات سامانه، اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.

یادآوری می شود آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه، برای اعضای سامانه ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها و پیامک ها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه سامانه را  لغو کنند.

 ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سامانه ترمینال تبلیغات، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام سایت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل info@terminalads.com اطلاع دهید.

همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، سایت میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد بالا توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه سایت را از خود سلب میکند.

سایت هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.

در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سایت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات سامانه ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه کاربری امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.